Fóra

F5JFUN.COM :: Fóra :: F5J :: F5J súťaže
 
<< Predchádzajúce vlákno | Ďalšie vlákno >>
Zvolen F5J / F5J 400
Choď na stránku       >>  
Moderátori: Durino
Autor Príspevok
fly-up
Ne jún 05 2011, 10:58
Registrovaný člen #22
Poslané:: Po nov 06 2006, 01:33
príspevkov: 261
Ďakujem organizátorovi za super súťaž,super počasie a super pripravenú plochu....
Späť navrch
fly-up
Ne jún 05 2011, 11:00
Registrovaný člen #22
Poslané:: Po nov 06 2006, 01:33
príspevkov: 261
Prikladám grafy zo súťaže...

Späť navrch
Marko
Ne jún 05 2011, 12:26
MG

Registrovaný člen #188
Poslané:: St jún 10 2009, 06:58
príspevkov: 115
Pripajam sa k podakovaniu za skvelu organizaciu.
Moje letové záznamy:




[ Editovaný Ne jún 05 2011, 12:49 ]

M.G.
Späť navrch
Palino
Ne jún 05 2011, 01:12

Registrovaný člen #6
Poslané:: Št mar 16 2006, 05:17
príspevkov: 505
Tiež pridávam do prehľadu moje záznamy z kvalifikácie.
Okrem toho považujem za užitočné zdôrazniť konštatovanie, ktoré v predštartovnom ruchu zaniklo a mladším F5 pilotom veľa nehovorí:
Modelárske letisko Zvolen-Zolná bolo v roku 2001 prvé na svete, kde sme so súhlasom autora pôvodných pravidiel F5J (Dawe Wenzlicka) vyskúšali túto kategóriu v súťažných podmienkach...
Až o dva mesiace neskôr sa konala oficiálna premiéra F5J pravidiel v Arizone.





Palo
Späť navrch
albisko
Ne jún 05 2011, 03:07
Registrovaný člen #52
Poslané:: Po feb 26 2007, 09:55
príspevkov: 33
taktiez by som sa rad pridal do zoznamu ludi,ktori boli velmi spokojny s organizaciou,plochoch a samozrejme pocasim
pridavams svoje zaznamy s outrunnerov a jeden best s F5J "velkych"
na motor som siel 10sekund letovy bol 9:48 ....




Späť navrch
riose
Po jún 06 2011, 09:23
Mato

Registrovaný člen #189
Poslané:: Pi jún 12 2009, 04:11
príspevkov: 25
Pripájam svoje záznamy a poďakovanie organizátorom. V priebehu súťaže bolo cítiť, že nielen súťažiaci prišli radi, ale aj organizátori sa zhostili svojich úloh s radosťou a hrdosťou. Obzvlášť si cením, že sa Ing. Michalec pri predštartovej kontrole každému poďakoval a tiež aj to, že organizátori súťaž za kažú cenu nenaháňali. Napr. mne v poslednom kole základnej časti vypovedal službu knipel smerovky na FX-30, a keď nepomohlo ani "kontoxovanie" konektorov, musel som smerovkový knipel pred finále elektronicky zakázať. Organizátorom nerobilo problém o nejakú tú minútu oddialiť štart skupiny. V konečnom dôsledku takéto krátke zdržania priebeh súťaže nijako nenarušili, ale veľmi prispievali k celkovej pohode. Takže ešte raz vďaka za výborne zorganizovanú súťaž!
M.Bulko




[ Editovaný Po jún 06 2011, 09:42 ]
Späť navrch
Palino
Št jún 09 2011, 10:15

Registrovaný člen #6
Poslané:: Št mar 16 2006, 05:17
príspevkov: 505
V rovnaký deň ako sme lietali naše F5J vo Zvolene, lietali páni z Anglie súťaž podľa pravidiel F5J-FAI.
Jenom tak pro srovnání - ako sa hovorieva v Česku - pripájam letové záznamy víťazného Mike Proctora.
Tri započítané zo štyroch kvalifikačných letov začínal Mike vo výškach medzi 90-100 metrami. Na finálových 15 minút potreboval v prvom lete výšku 120m, v druhom už letel na istotu "až" z výšky 150 m
Necháva celú SVK F5 komunitu pozdravovať. Príde v lete aj do Holíča...



Palo
Späť navrch
sgames
Pi jún 10 2011, 08:24
Registrovaný člen #199
Poslané:: Št aug 20 2009, 12:32
príspevkov: 90
zrovna ty grafy z anglie vypadaji typicky : vsechno po motoru rozleti,a okamzite nalety do rozsahlych stoupaku. at to zopakuje u nas

ale jinak vsechna cest
Späť navrch
Palino
Pi jún 10 2011, 08:59

Registrovaný člen #6
Poslané:: Št mar 16 2006, 05:17
príspevkov: 505
Boli sme s chalanmi z dubnického klubu na súťaži F5J v Anglii minulé leto...
Žiadne nálety do rozsiahlych stúpakov sa nekonali !
Kedy si tam bol lietať Ty, že tak suverénne tvrdíš, čo je pre lietanie v Anglii typické ?

Ale inak Aleši, všetka česť - lietaš pekne. Len občas trochu kecáš



Palo
Späť navrch
riose
Pi jún 10 2011, 10:19
Mato

Registrovaný člen #189
Poslané:: Pi jún 12 2009, 04:11
príspevkov: 25
Mike Proctor nám všetkým ukazuje, ako by mal vyzerať letový záznam z termickej súťaže... Tie naše sú žial z väčšej časti o brutálnom pohone a taktike, a z malej časti o termike... Ľudia, ktorým model stúpa 30-38 m/s nemajú dôvod ísť do výšok menších ako 300 m, kedy sa dá tých 10 min nalietať prakticky zo 100% istotou. Termická vylietanosť pri takýchto štartových výškach skrátka nerozhoduje... A to ani nehovorím, ako nudne musí sledovanie takejto súťaže pôsobiť na náhodného diváka.

V "malej" kategórii je výkon motora obmedzený, takže tam je situácia férovejšia, ale zase práve z dôvodu obmedzenia výkonu motora je tu silný tlak znižovať hmotnosť modelu až na hranicu pravdidiel. Je určite rozdiel mať 630 g model, ktorý stúpa 7 m/s a mať 500 g model so stúpavosťou aj viac ako 10 m/s... A stúpavosť je hlavná premenná rozhodujúca o tom, kto si odnesie 1000 bodov za víťazstvo v skupine...
Späť navrch
Choď na stránku       >>   

Skok:     Späť navrch

Odoberajte toto vlákno: rss 0.92 Odoberajte toto vlákno: rss 2.0 Odoberajte toto vlákno: RDF
Powered by e107 Forum System